مهر نیوز:«کنار من بمان» میلاد مهرآوا رونمایی شد/ طرح چند نکته موسیقایی

9 مهر 1398 ۲ دیدگاه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی این اثر، مراسم رونمایی از اولین آلبوم میلاد مهرآوا خواننده موسیقی ایرانی روز جمعه ۲۸ آبان با حضور عوامل اثر و هنرمندانی چون بابک رادمنش، رازمیک اوهانیان، مسعود فروتن، مهدی شمس نیکنام، حمید غلامعلی، فرهاد هراتی، احمد میرمعصومی، محمود منتظم صدیق، محمود نوذری، احسان نی زن، محمدرضا قاضی، محمدحسین تفرشی، داود منادی، علی دینه و بسیاری دیگر از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم موزیک ویدئو قطعه «کنار من بمان» و «دلداده» از قطعات آلبوم پخش شد و سپس میلاد مهرآوا که سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و بسیاری ارکستر های خصوصی را داشته، درباره چگونگی شکل گیری این آلبوم گفت: من از کودکی با صدای سه‌تار برادرم به دنیای موسیقی علاقمند شدم. درواقع اولین جرقه‌های حضورم در موسیقی با صدای ساز او زده شد و بعدها با تشویق‌ها و حمایت‌هایش توانستم بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به صورت حرفه‌ای در زمینه خوانندگی و نوازندگی فعالیت کنم.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که با ارکستر سمفونیک صدا و سیما و ارکستر سمفونیک تهران همکاری داشتم، قطعات بسیاری برای خوانندگان مختلف در ژانرهای موسیقی کلاسیک و ایرانی ساخته و تنظیم کردم. از سال ۱۳۹۶ شروع به ساخت قطعاتی با صدای خودم کردم که از همان سال تا کنون بیش از ۱۶ قطعه منتشر کردم که آلبوم موسیقی «کنار من بمان» شامل قطعاتی جدید به همراه چند قطعه قدیمی با فضایی کاملاً متفاوت است. این آلبوم قرار بوده سال گذشته منتشر شود که به دلیل شیوع کرونا به امسال موکول شد.

این خواننده درباره قطعه «کنار من بمان» نیز گفت: یک شب به صورت اتفاقی ملودی را این کار را ساختم و تا صبح ترانه‌اش را بر اساس ملودی نوشتم و در مدت زمان یک هفته‌ای با پیانوی رضا تاجبخش، ویلنسل آتنا اشتیاقی و ویلن علیرضا دریایی کار را ضبط کردیم و با توجه به استقبالی که از این کار صورت گرفت، تصمیم به نامگذاری آلبوم با عنوان «کنار من بمان» گرفتم.

دیدگاه ها

  • پاسخ

    علی

    10 مهر 1398 - 14:54

    بهترین مقاله است

    • پاسخ

      admin

      10 مهر 1398 - 15:42

      سپاس از بازخورد شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.